Abychom zajistili co nejpohodlnější prohlížení těchto stránek, používáme cookies.

„Cookies“ jsou informace, které jsou z internetové stránky převáděny na hard disk vašeho počítače. Cookies umožňují internetové stránce zapamatovat si důležité informace, které vám ulehčí její další používání.

Jako většina internetových stránek, i stránky FONERGY používají cookies.

Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v patičce. Zablokujete-li všechna cookies, nebudete moci využít některé funkce těchto stránek.

Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování stránek.

Název Popis
souhlas-cookie Ukládá stav souhlasu uživatele se soubory cookies.
souhlas-cookie-analyticke Ukládá stav souhlasu pro Google Analytics a Smartlook.
PHPSESSID Ukládá stav uživatele v zákaznickém účtu.

Abychom mohli stránky vylepšovat, analyzujeme jejich návštěvnost prostřednictvím Google Analytics a Smartlook.

Název Kategorie Popis
_ga Google analytics Registruje jedinečné identifikační číslo, které se používá pro generování statistických dat o tom, jak uživatel webovou stránku využívá (vyprší po 2 letech).
_gid Google analytics Registruje jedinečné identifikační číslo, které se používá pro generování statistických dat o tom, jak uživatel webovou stránku využívá (vyprší po 24 hodinách).
SL_C_[klíč]_KEY Smartlook Slouží k uložení klíče projektu. [klíč] v názvu cookie je nahrazeno unikátním ID projektu.
SL_C_[klíč]_SID Smartlook Slouží k uložení unikátního klíče identifikující každou návštěvu. [klíč] v názvu cookie je nahrazeno unikátním ID návštěvy.
SL_C_[klíč]_VID Smartlook Slouží k uložení unikátního klíče identifikující každého nového návštěvníka. [klíč] v názvu cookie je nahrazeno unikátním ID návštěvníka.
Souhlasím Chci vědět víc

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".

Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.

Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět.

Po doručení Vámi podepsané smlouvy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme, a to včetně podání výpovědi stávajícímu dodavateli. Průběh změny dodavatele můžete sledovat ve Vašem zákaznickém účtu.

Na čase ani místě nezáleží, Váš zákaznický účet je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
V nastavení odběrných míst a vyberte odběrné místo, kterého se změna týká. Následně si jednoduše změňte výši zálohy tak, aby odpovídala Vaší aktuální spotřebě.

TIP! Na stejném místě si můžete změnit také číslo účtu pro zasílání přeplatků nebo způsob platby záloh.
Na čase ani místě nezáleží, Váš zákaznický účet je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
V Nastavení zákaznického účtu (ozubená kolečka vpravo nahoře) si můžete změnit své telefonní číslo, email, adresu trvalého bydliště i Vaše přihlašovací údaje.

Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Součástí zásilky je předplacená odpovědní obálka, kterou nám jedno podepsané vyhotovení smlouvy pošlete zpět. K vyřízení připojení potřebujeme doložit kopii revizní zprávy, kterou můžete poslat elektronicky nebo poštou spolu s podepsanou smlouvou. Po doručení Vámi podepsané smlouvy a revizní zprávy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme.

Jak dlouho to trvá? Pokud máme všechny podklady, vyřídíme připojení zpravidla do 10 dnů.

TIP! Nemáte ještě uzavřenou smlouvu o připojení s distributorem? Řekněte nám o tom a my ji za Vás rádi vyřídíme.

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online a vyplňte do registračního formuláře své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu a klikněte na "Pokračovat".

Z důvodu zvýšení bezpečnosti Vám po potvrzení zadaných údajů zašleme na email odkaz pro první přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu. Gratulujeme, nyní již máte zákaznický účet a můžete pokračovat přidáním odběrných míst.

Kontaktujte nás a řekněte nám, jaký byl důvod demontáže, ať Vám můžeme s připojením pomoci. Zákazníkům, kterým bylo měřidlo demontováno z důvodu neplacení u předchozích dodavatelů energií, bohužel vyhovět nemůžeme.

Je to jednoduché. Zaregistrujte se online, přiložte předávací protokol elektřiny neboplynu se stavy měřidel a nezapomeňte nám dát vědět, že se jedná o přepis. My za Vás vše vyřídíme.


Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Nemám zákaznický účet! Klikněte na Registrovat online a vyplňte své jméno a příjmení, datum narození, trvalé bydliště a emailovou adresu.

Po potvrzení zadaných údajů Vám na emailovou adresu zašleme odkaz pro přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu.

Mám zákaznický účet! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme poštou smlouvy k podpisu. Společně s podepsanou smlouvou nám zašlete doklad o užívání nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva apod.) a předávací protokol podepsaný prodávajícím i kupujícím, vše ostatní za Vás vyřídíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou 30 dnů od uzavření smlouvy.

Je to jednoduché. Domluvte se s novým majitelem nemovitosti, aby se zaregistroval online a přiložil předávací protokol elektřiny neboplynu , ve kterém najdeme stavy měřidel. My za Vás vše vyřešíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Sdělte nám emailem na info@fonergy.cz, že nemovitost prodáváte a prodej nemovitosti doložte např. kupní smlouvou nebo výpisem z katastru nemovitostí.

Jak dlouho ukončení smlouvy potrvá? Zpravidla 15 pracovních dnů od doručení všech pokladů.

Při změně dodavatele nedochází k přerušení dodávky elektřiny ani plynu, stejně tak se nemění elektroměr ani plynoměr. 

Pokud by jakýkoli dodavatel pozbyl oprávnění nebo možnost dodávat elektřinu či plyn, anebo dodávku ukončil, budete automaticky bez jakéhokoli přerušení dodávky přepojeni k "dodavateli poslední instance". Tím je v současné době vždy dominantní dodavatel v rámci daného distribučního území.

Měřidla jsou majetkem distributora a ten se při změně dodavatele nemění. Proto bude vyúčtování spotřeby i nadále probíhat v termínu, na který jste zvyklí. Termín odečtu najdete i ve svém zákaznickém účtu v přehledu odběrných míst.

Stačí s námi uzavřít smlouvu, jejíž součástí je plná moc ke všem úkonům spojeným se změnou dodavatele a my  za Vás vše potřebné rádi zdarma vyřídíme. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je online registrace.

Výpovědní lhůta u smluv na dobu neurčitou je zpravidla 3 měsíce. V této lhůtě vyřídíme všechno potřebné ke změně dodavatele. U smluv na dobu určitou Vám pohlídáme termín ukončení smlouvy.

V určitých případech je možné změnu provést rychleji, například při zvýšení ceny stávajícího dodavatele nebo při změně obchodních podmínek.

Změna dodavatele je ze zákona bezplatná. Každý zákazník má právo měnit dodavatele kdykoli při dodržení  výpovědních lhůt v rámci aktuálně platné smlouvy se stávajícím dodavatelem.

Přechodem k FONERGY se Vám sníží cena elektřiny a plynu, se smlouvu PREMIUM nebudete platit měsíční poplatky, zrychlí a zjednoduší se komunikace. Roční vyúčtování bude ve stejnou dobu jako doposud, termín odečtů stanoví příslušný distributor, který se změnou dodavatele nemění.

Se zákazníky, kteří si nastaví zasílání dokladů elektronicky a platbu faktur příkazem k úhradě,  uzavíráme smlouvu PREMIUM bez měsíčních poplatků.

Pro zasílání dokladů poštou nebo platbu faktur složenkou máme smlouvu STANDARD, kde měsíční poplatek 20 Kč zohledňuje vyšší náklady spojené s zpracováním a rozesíláním dokladů.

Všechny smlouvy o sdružených dodávkách elektřiny a plynu uzavíráme na dobu neurčitou s 3 měsíční výpovědní lhůtou. V případě nesouhlasu se zvýšením ceny dodávky či změnou smluvních podmínek můžete odstoupit od smlouvy v zákonem stanovených lhůtách.

Změnu údajů můžete snadno a rychle provést prostřednictvím svého zákaznického účtu. Údaje ve smlouvě můžete změnit také prostřednictvím formuláře Žádost o změnu smluvních údajů zákazníka.

Přidat odběrné místo elektřiny nebo plynu můžete jednoduše prostřednictvím svého zákaznického účtu. Po vyplnění registrace Vám zašleme novou smlouvu, jejíž součástí je i plná moc ke všem úkonům spojeným se změnou dodavatele elektřiny nebo plynu.
Cena dodávky se odvíjí od cen komodit na evropských trzích. U naší společnosti se cena elektřiny a plynu stanoví zpravidla jednou ročně k 1. lednu, není to však podmínkou. 

Cena se vždy skládá z regulované části za "distribuci“ určenou Energetickým regulačním úřadem a z neregulované části za „dodávku“, kterou si stanovuje každý dodavatel.


Regulovanou částí ceny elektřiny je platba za odebranou elektřinu, stálý plat za příkon dle hodnoty jističe před elektroměrem, platba za systémové služby, podpora obnovitelných zdrojů energie a tepla a platba za činnost operátora trhu.
Regulovanou částí ceny plynu je platba za odebraný plyn, za přepravu, dopravu a uskladnění plynu, stálý plat za přistavenou kapacitu a rovněž platba za činnost operátora trhu.

Každému zákazníkovi je při registraci vytvořen online zákaznický účet, ve kterém může kdykoli přidat odběrné místo elektřiny a plynu.
Po přidání odběrného místa a zahájení dodávky najdete ve svém účtu vždy přehledně znázorněné důležité informace, platby a vystavené faktury. Kdykoli můžete ověřit správnost svých osobních i kontaktních údajů, zadat odečet měřidla nebo požadavek na změnu smluvních údajů.

Mnoho dalších užitečných funkcí zákaznického účtu pro vás připravujeme.  

V rámci přihlašovací tabulky na stránce "Můj účet" klikněte na "Neznám přihlašovací údaje". Uveďte emailovou adresu, kterou jste použili v rámci registrace a my Vám následně zašleme email s uživatelským jménem a odkazem pro nastavení nového hesla.  

Distributor je územně příslušný provozovatel distribuční soustavy, jemuž patří měřící zařízení, elektrické vedení apod. Distributor je v dané lokalitě pouze jeden a není tak možné jej změnit.
Dodavatelem je obchodník s elektřinou a (nebo) plynem, který dodává elektřinu či plyn koncovému zákazníkovi a kterému zákazník platí zálohy za dodávku této komodity. Zákazník si může svobodně a zdarma zvolit jakéhokoli dodavatele, který má licenci na obchod s elektřinou a plynem na území ČR.
Kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@fonergy.cz. Naši pracovníci Vám sdělí, jaký bude další postup k zdárnému vyřešení Vašeho dotazu.

Zálohy je možné platit příkazem k úhradě, inkasem, složenkou a prostřednictvím SIPO. 

Případné nedoplatky z vyúčtování je možné platit příkazem k úhradě nebo složenkou. Vrácení přeplatků složenkou je možné jen u smlouvy STANDARD, jejíž součástí je měsíční poplatek za odběrné místo ve výši 20 Kč.

Po obdržení podepsané smlouvy zahájíme proces změny dodavatele, součástí kterého jsou žádosti o převod odběrných míst podané u příslušného distributora a u OTE, a.s.
Po akceptaci žádostí Vám pošleme email se skutečným termínem zahájení dodávky a také platební kalendář s rozpisem plateb a ostatními informacemi pro platbu záloh.
Distribuční sazby jsou zákazníkům přidělovány na základě charakteru jejich odběru příslušnou distribuční společností. Pro získání konkrétní distribuční sazby je potřeba splňovat stanovené podmínky.
Poruchu je potřeba hlásit příslušnému provozovateli distribuční soustavy, a to bez ohledu na to, od kterého dodavatele elektřinu či plyn odebíráte. Telefonní čísla pro nahlášení poruchy naleznete v sekci kontakty i na stránkách jednotlivých distributorů.
1 m3  „kubík“ odpovídá orientační hodnotě 10,62 kWh. Přesná hodnota je pak stanovena dle konkrétního distribučního území.
Platnost vysokého a nízkého tarifu, neboli časy spínání HDO (hromadné dálkové ovládání) je možné zjistit na webových stránkách nebo telefonicky u provozovatele distribuční soustavy.
Případné spory týkající se dodávky elektřiny a plynu a souvisejících služeb nebo jejich vyúčtování se řídí platnými právními předpisy a v souladu s příslušnými ustanoveními smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu uzavřené mezi zákazníkem a dodavatelem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Energetický regulační úřad.

Energetický regulační úřad
Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava
Tel.: +420 564 578 666
www: http://www.eru.cz
e-mail: podatelna@eru.cz

Jak to u nás funguje

fonergy_piktogram_premium.png Smlouva bez poplatků

Neplaťte nic navíc. Nastavte si zasílání dokladů emailem a vrácení přeplatků převodem na váš bankovní účet.  Získáte smlouvu PREMIUM bez měsíčních poplatků a ještě šetříte přírodu. U nás vždy platíte jen za to, co vidíte v ceníku.

fonergy_piktogram_zamek.png Smlouvy na dobu neurčitou

Nabízíme Vám svobodu. Proto máme jen smlouvy na dobu neurčitou. Bez háčků. Bez poplatků. Našim zákazníkům vždy nasloucháme a snažíme se vycházet vstříc. Vždy ale záleží jen na vás, jestli s námi zůstanete.

fonergy_piktogram_www.png Můj účet

S naší službou "Můj účet" máte přehled o svých energiích jednoduše ve vašem počítači i mobilním telefonu. Všechny dokumenty máte na jednom místě vždy připravené k nahlédnutí stejně jako možnost kdykoli upravit nastavení vaší smlouvy.

fonergy_piktogram_koruna.png Ušetříme Vám čas i peníze

Hodnotu peněz si uvědomujeme, ale hodnotu času často podceňujeme. Čas si přitom nejde koupit ani půjčit. My za vás vše rádi vyřídíme a vy věnujte čas tomu, co máte rádi.

Spočítejte si Vaši úsporu

A
kWh

Výsledek Vašeho srovnání

S NÁMI ROČNĚ UŠETŘÍTE
OPTIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA:
kWh

Výsledek Vašeho srovnání

S NÁMI ROČNĚ UŠETŘÍTE
OPTIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA:
Smlouva bez měsíčních poplatků pro všechny s platbou převodem a elektronickým zasíláním dokladů.