Odpovědná firma

Podporujeme

Ples dětí v Kunovicích 2017

Ples dětí v Kunovicích 2017

  • 21/03/2017
  • Podporujeme

Na konci března se každoročně těšíme na ples dětí v Kunovicích. I letos jsme malým školáčkům věnovali spoustu krásných cen do tomboly. Kromě hraček a ostatních cen děti jistě potěšil kouzelník Jirka Hadaš se svou Maxparádou, vystoupení dětí z tanečního oboru ZUŠ, aerobicu a tanečního klubu ROKASO. Sobotní odpoledne pak zaručeně zpestřila i přehlídka zajímavých pokrývek hlav, které tvořily a prezentovaly rodiny školáčků.

Číst více
Slovácké divadlo

Slovácké divadlo

  • 09/11/2016
  • Podporujeme
Taky si užíváte dramata raději na divadelních prknech než v životě? My ve FONERGY to máme stejně, a proto jsme se stali partnerem Slováckého divadla, které se v roce 2016 zapsalo do České knihy rekordů s největším počtem předplatitelů jednosouborového divadla. Divadlo se už pátým rokem v řadě může pochlubit více než osmi tisíci předplatiteli, díky čemuž se mu podařilo udržet se na špici českého činoherního žebříčku. Gratulujeme Slováckému divadlu a i my Vás tímto zveme na některé z mnoha jeho krásných představení.
Číst více

Pomáháme

Monitor dechu pro uherskohradišťskou nemocnici

Monitor dechu pro uherskohradišťskou nemocnici

  • 21/03/2017
Ve spolupráci s Nadací Křižovatka jsme se rozhodli darovat novorozeneckému oddělení uherskohradišťské nemocnice monitor dechu. Monitor dechu je zdravotní pomůcka pro děti do jednoho roku věku, která hlídá zástavu dechu, ale také apnoe a jakékoliv nepravidelnosti dechu děťátka. V případě potřeby okamžitě spustí alarm, který přivolá rodiče nebo zdravotnický personál, aby mohli poskytnout dítěti první pomoc. 
Číst více
Sbírka hraček pro Charitu

Sbírka hraček pro Charitu

  • 21/12/2016
Ve spolupráci s Oblastní charitou Uherské Hradiště a Arcidiecézní charitou Olomouc jsme uspořádali adventní sbírku nových i použitých hraček, které poslouží strádajícím dětem na Ukrajině.
Sbírka se konala v období od 5. 12. do 16. 12. 2016 v prostorách naší zákaznické kanceláře a setkala se s velkým zájmem veřejnosti. Během sbírky se podařilo naplnit téměř deset velkých pytlů novými i použitými hračkami, navíc jsme se za naši společnost rozhodli věnovat ukrajinským dětem multifunkční herní stůl, na kterém si děti můžou zahrát např. oblíbený fotbálek nebo klasický ping pong...
Číst více
Více než 10 000 zákazníků s námi šetří peníze za plyn a elektřinu. Přidáte se?

Odpovědný zaměstnavatel

Věříme, že zaměstnanci jsou největším aktivem firmy, a proto se snažíme být férovým a odpovědným zaměstnavatelem. Z tohoto důvodu zaměstnáváme i osoby dlouhodobě znevýhodněné na trhu práce (absolventy, matky s malými dětmi, důchodce) a všem se snažíme pracovní činnost zpříjemnit i níže uvedenými benefity.

  • zvýhodněnou cenou dodávky elektřiny a plynu pro širokou rodinu
  • příspěvkem na penzijní připojištění a životní pojištění
  • pořádáním společenských akcí
  • předplatným na kulturní akce
  • příspěvkem na sportovní vyžití
  • relaxační místností v prostorách firmy

Férové vztahy se zákazníky

Jsme si vědomi, že bez našich zákazníků bychom mohli jen obtížně uskutečnit kteroukoli z výše uvedených aktivit, proto se snažíme našim zákazníkům vycházet vstříc, naslouchat a dle jejich přání se dále zdokonalovat. I z toho důvodu uzavíráme smlouvy na dobu neurčitou, které umožňují kdykoli a bez sankcí změnit dodavatele.

Naše obchodní podmínky jsou nezávislým srovnávacím portálem CenyEnergie.cz hodnoceny jako výborné, když stejného nejvyššího hodnocení dosáhly pouze dvě další společnosti na trhu. Za zákaznický servis jsme ve stejném průzkumu dosáhli na 100% hodnocení.

Etický kodex obchodníka

Na začátku roku 2017 jsme se jako první dodavatel energií přihlásili k aktualizovanému Etickému kodexu obchodníka, který byl vydán Energetickým regulačním úřadem. Přistoupením k aktualizovanému kodexu se mimo jiné zavazujeme uvádět dobu trvání smlouvy na všechna vyúčtování.
Již v roce 2012 jsme se přihlásili k původnímu Etickému kodexu obchodníka a zavázali jsme se k dodržování například následujících pravidel:

  • poskytovat zákazníkovi své služby kvalifikovaně, poctivě, profesionálně a přihlížet v nejvyšší možné míře k nejlepším zájmům zákazníka
  • brát ohled na nedostatek obchodních zkušeností zákazníka a nezneužít důvěry zákazníka, jeho věku, nemoci, neporozumění či neznalosti problematiky dodávky elektřiny či plynu a souvisejících služeb
  • neobtěžovat zákazníka při nabízení svých služeb, a jednat se zákazníkem zdvořile, vstřícně a nečinit na něho nátlak
  • Plné znění aktualizovaného etického kodexu