We don't play
falsely

Energy tariff
the future

Explore the benefits
Fonergy | Zákazníci

+20 000

satisfied
customers

Fonergy | 12 let dodáváme energii

12 let

we deliver
energy

Fonergy | 4.8 hvězdičky z 5

4.8

assessment
customers

Fonergy | 0 smluvních pokut

0 CZK

contractual
fines

Do you need
help?

Nemám zákaznický účet

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online, vyplňte své údaje a klikněte na "Pokračovat".

S online registrací Vám vytvoříme zákaznický účet, kde můžete přidávat svá odběrná místa. 

Mám zákaznický účet

Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně zašleme návrh smlouvy k podpisu do aplikace nebo na email. 


Po podpisu smlouvy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme, a to včetně podání výpovědi stávajícímu dodavateli.


TIP! Průběh změny dodavatele můžete sledovat v zákaznickém účtu a v aplikaci FONERGY.

Chci změnit výši zálohy
Váš zákaznický účet a aplikace FONERGY je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V menu Nastavení smluv si jednoduše změňte výši zálohy tak, aby odpovídala Vaší aktuální spotřebě.

TIP! Na stejném místě si můžete změnit také číslo účtu pro zasílání přeplatků nebo způsob platby záloh.
Chci změnit kontaktní údaje
Váš zákaznický účet a aplikace FONERGY je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

V menu Zákazník v zákaznickém účtu nebo Profil v aplikaci si můžete změnit své telefonní číslo, email, adresu trvalého bydliště i Vaše přihlašovací údaje.
Mám zákaznický účet

V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu. My Vám následně odešleme smlouvy k podpisu v aplikaci nebo emailem. K vyřízení připojení potřebujeme doložit kopii revizní zprávy. Poté za Vás vše potřebné rádi vyřídíme.

Jak dlouho to trvá? Pokud máme všechny podklady, vyřídíme připojení zpravidla do 10 dnů.

TIP!
Nemáte ještě uzavřenou smlouvu o připojení s distributorem? Řekněte nám o tom a my ji za Vás rádi vyřídíme.

Nemám zákaznický účet

Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online, vyplňte do registračního formuláře své údaje a klikněte na "Pokračovat".


S online registrací Vám vytvoříme zákaznický účet, kde můžete přidávat svá odběrná místa. 

Potřebuji znovu připojit elektroměr nebo plynoměr
Kontaktujte nás s důvodem demontáže, ať Vám můžeme s připojením pomoci. Zákazníkům, kterým bylo měřidlo demontováno z důvodu neplacení u předchozích dodavatelů energií, bohužel vyhovět nemůžeme.
Kupuji nemovitost s dodávkou energie od FONERGY

Je to jednoduché. Zaregistrujte se online, u přidání smlouvy elektřiny nebo plynu uveďte, že se jedná o přepis a přiložte předávací protokol elektřiny neboplynu se stavy měřidel. My za Vás vše vyřídíme.


Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Kupuji nemovitost a chci energie od FONERGY
Nemám zákaznický účet! Klikněte na Registrovat online a vyplňte své údaje. Po potvrzení zadaných údajů Vám na emailovou adresu zašleme odkaz pro přihlášení do Vašeho nově vytvořeného zákaznického účtu.

Mám zákaznický účet! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně odešleme smlouvy k podpisu do aplikace nebo emailem. Společně s podepsanou smlouvou nám zašlete doklad o užívání nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní smlouva apod.) a předávací protokol podepsaný prodávajícím i kupujícím, vše ostatní za Vás vyřídíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou 30 dnů od uzavření smlouvy.
Prodávám nemovitost a dodávka energie pokračuje u FONERGY

Je to jednoduché. Domluvte se s novým majitelem nemovitosti, aby se zaregistroval online a přiložil předávací protokol elektřiny neboplynu , ve kterém najdeme stavy měřidel. My za Vás vše vyřešíme.

Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.

Prodávám nemovitost a dodávka energie nebude pokračovat u FONERGY
Sdělte nám emailem na info@fonergy.cz, že nemovitost prodáváte a prodej nemovitosti doložte např. kupní smlouvou nebo výpisem z katastru nemovitostí.

Jak dlouho ukončení smlouvy potrvá? Zpravidla 15 pracovních dnů od doručení všech podkladů.

Calculate price of electricity and gas

Calculate electricity

arrow
Fonergy | Elektřina

Calculate gas

arrow
Fonergy | Plyn

We will advise you

Fonergy | Podpora

Why switch
on fair play

tick

Clarity

tooltip
The bill and all the necessary information are always available in the application.
tick

Freedom

tooltip
You can leave the tariff at any time, you are not bound by fixations or fines.
tick

Fairness

tooltip
We do not have any hidden fees or other unpleasant surprises.
tick

Simplicity

tooltip
We will take care of all the administration for you.

What you will NOT find
for the tariff of the future

cross

No commitments

cross

No fines

cross

No conditions

cross

No paperwork

cross

No hooks

You are the only one interested
tariff without obligations and fines?

Enter your number
and give it a try
Fare for the month

Kód země
+420

By submitting the form (pressing the "Contact me" button) with a telephone number, you agree to the processing of personal data and to contacting you with the offer of services. You can find more about privacy protection and options for withdrawing consent on this page.

Zarovka

What's new with us

Fonergy helps

We will provide our clients who were affected by the floods with the possibility of postponing energy…

New breath monitors from Fonerga

We also think of the little ones! Thanks to the long-term cooperation with the Křižovatka foundation, we…

Price reduction from 1/1/2024

From January 1, 2024, we are again reducing the prices of electricity and gas for all existing and new…

Download our mobile application and keep track of everything.

DOWNLOAD FOR FREE
Fonergy | Mobilní aplikace
tick

Sign contracts

tick

Check consumption

tick

Enter requirements