Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online, vyplňte své údaje a klikněte na "Pokračovat".
S online registrací Vám vytvoříme zákaznický účet, kde můžete přidávat svá odběrná místa.
Výborně! V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu a my Vám následně zašleme návrh smlouvy k podpisu do aplikace nebo na email.
Po podpisu smlouvy za Vás vše potřebné rádi vyřídíme, a to včetně podání výpovědi stávajícímu dodavateli.
TIP! Průběh změny dodavatele můžete sledovat v zákaznickém účtu a v aplikaci FONERGY.
V zákaznickém účtu si pomocí jednoduchého online formuláře přidejte odběrná místa elektřiny a plynu. My Vám následně odešleme smlouvy k podpisu v aplikaci nebo emailem. K vyřízení připojení potřebujeme doložit kopii revizní zprávy. Poté za Vás vše potřebné rádi vyřídíme.
Jak dlouho to trvá? Pokud máme všechny podklady, vyřídíme připojení zpravidla do 10 dnů.
TIP! Nemáte ještě uzavřenou smlouvu o připojení s distributorem? Řekněte nám o tom a my ji za Vás rádi vyřídíme.
Pojďme to změnit! Online registrace je snadná a rychlá. Klikněte na Registrovat online, vyplňte do registračního formuláře své údaje a klikněte na "Pokračovat".
S online registrací Vám vytvoříme zákaznický účet, kde můžete přidávat svá odběrná místa.
Je to jednoduché. Zaregistrujte se online, u přidání smlouvy elektřiny nebo plynu uveďte, že se jedná o přepis a přiložte předávací protokol elektřiny neboplynu se stavy měřidel. My za Vás vše vyřídíme.
Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.
Je to jednoduché. Domluvte se s novým majitelem nemovitosti, aby se zaregistroval online a přiložil předávací protokol elektřiny neboplynu , ve kterém najdeme stavy měřidel. My za Vás vše vyřešíme.
Jak dlouho změna zákazníka potrvá? Pokud máme všechny podklady, potrvá změna většinou týden od uzavření smlouvy.